Saturday 23 November 2013

Ами... здравей, предполагам?

Не знам всъщност какво ме накара да започна отново да записвам прекалено обърканите си мисли в блог. Имах един- два преди доста време, които поддържах с доста грижа и трябваше да открия (по трудния начин), че блогът съвсем не е дневник. Интернет пространството не е място за най- личните размисли и страсти на хората. Нито за вафлички и пасти. Но пък вече изпитвам сериозна нужда от отдушник за екзистенциалните въпроси, които ме мъчат напоследък. И за политическите също. И за културните. И за естетическите... Май просто имам нужда от отдушник. Може би затова създадох този блог, който се надявам да не изоставя за пореден път.
Тъй като си си направил труда да попаднеш някак си на това писание, автоматично смятам да реша, че си свестен човек и одухотворена личност, затворена между четирите стени на стаята си, завита с одеялце и пишеща безсмислен пост в... Не, чакай, това съм аз. Не съм много наясно какво точно трябва да пиша в първия си пост. Ако започна направо да разтягам житейските си философии, вероятно ще те приспя още след петата страница. От друга страна, човек като мен наистина не струва в това да описва себе си. Може би има общо с онази болест, която имам... как се казваше, ниска самооценка? Вероятно. Или просто не смятам, че личността ми е достатъчно важна, че да бъде описвана и обсъждана.... Така че, съвсем накратко и без много подробности, ще направя така...

Аз съм Стас.
Стас е умалителното на Станислава.
Мама ми го измисли.
Не обичам да ми казват Станислава.
Предпочитам Стас.
Родена съм на 25 юли 1995 година.
Съответно, зодия Лъв.
Не вярвам в зодии...
Може би малко?
Няма значение.
Обичам Megadeth.
Слушам Metallica.
Спорът Metallica- Megadeth е малоумен.
Спрете вече, минали са години.
Обичам Cinderella.
Слушам Steelheart.
Обичам Skid Row.
Слушам Helloween. 
Обожавам Black Sabbath.
Black Sabbath не е Sabbath без Ozzy Osbourne.
Но Dio е готин.
Holy Diver е страхотна песен!
Отплеснах се.
Не смятам, че metalcore-ът е боклук.
Обичам Pierce the Veil.
Слушах Falling in Reverse.
На Ronnie Radke му свършиха идеите за музика с втория албум.
Не мога без музика.
Обожавам да пиша.
Искам да се занимавам с писане.
Смятам да кандидатствам в Софийски университет.
Исках да замина в чужбина.
Не се получи.
Имам страхотни приятели.
Често мисля, че не ги заслужавам.
Приятелят ми изглежда като рок звезда.
И свири като такава.
Родителите ми са разведени от години.
Наскоро научих, че имам сестра.
Казва се Никол.
Винаги съм искала сестра.
Наивна съм.
Ядосвам се лесно.
Плача лесно.
Изпадам в депресии.
Обичам чипс.
И черен шоколад.
И кола.
Обичам Diablo II.
И Half Life.
Обичам да чета книги.
Помагат ми да избягам.
Обичам да пиша книги.
Никога не са достатъчно добри.
Обичам да спя!
Обичам да пея под душа.
Обичам да гоня приятеля си и да го целя с хавлии.
Обичам черепи.
Обичам черно. 
Обичам кубинки.
Обичам мъжки тениски.
Обичам да спя без нощница.
Не хъркам, но ми текат лигите.
Обичам текила.
Обичам Jack Daniels.
Уискито...
Обичам ром с кола.
Обичам мастика с бира.
Не препоръчвам последното.
Нямам махмурлук.
Но стомахът ми не ме харесва.
Не обичам деца.
Не искам деца.
Децата са шумни.
Деца...
Иу.
Обичах кучета.
Докато не ме захапа едно.
Сега обичам котки.
Черни котки.
Със сини или зелени очички.
Котки.
Йей.
Обичам печена тиква.
Дали има в хладилника?
*пауза*
Тиква.
Вкусно.
Вегетарианка съм.
Мразя вегетарианци.
Натякват прекалено много вижданията си.
Обичам сирене.
И кисело мляко.
Пуша бяло Victory.
На ръка свивам отвратителни цигари.
Лайното на телефона ми се казва "Дон Poo-леоне".*
Свършиха ми идеите.
...
...
...
...
...
...
...
...
*Лайното е приложение за Android, което се казва Poo. Аз му викам лайно. Прилича на лайно. И се нааква. Лайно-ception.
 
 
 

No comments:

Post a Comment